Refund Policy
წინამდებარე თანხის დაბრუნების პოლიტიკა არეგულირებს დამკვეთსა და შემსრულებელს შორის, მომსახურების ღირებულების დაბრუნებას.
თანხის დაბრუნების პირობა
- თუ შპს "სითი ექსპრესი"-ს მიერ დამკვეთის მითითებული მონაცემების შესაბამისი მომსახურების გაწევა არ არის შესაძლებელი.
- თუ კურიერის გამგზავნთან მისვლამდე მოხდა შეკვეთის გაუქმება. შეკვეთის გასაუქმებლად დამკვეთმა უნდა დარეკოს ან მოგვწეროს ელ. ფოსტაზე [email protected] შემდეგი ინფორმაცია:
- გზავნილის/შეკვეთის უნიკალური კოდი.
- დამკვეთის სახელი.
- დამკვეთის ტელეფონი.
- თუ შპს "სითი ექსპრესი"-ს მხრიდან მოხდა მომსახურების პირობის დარღვევა. რაც არ იყო გამოწვეული ფორსმაჟორული გარემო პირობებით.
თანხის დაბრუნების მოთხოვნა
- თანხის დაბრუნების მოთხოვნა უნდა განახორციელოს დამკვეთმა.
- დამკვეთმა ელ. ფოსტის მეშვეობით უნდა გამოგზავნოს შემდეგი მონაცემები:
- გზავნილის/შეკვეთის ნომერი.
- შეკვეთის განთავსების თარიღი.
- დამკვეთის სახელი და გვარი.
- დამკვეთის ტელეფონის ნომერი.
- თანხის დაბრუნების მოთხოვნის მიზეზი.
- ანგარიშსწორების ფორმა - რა გზით მოხდა გადახდა.
თანხის დაბრუნების მეთოდი
- თანხის დაბრუნება ხდება მომსახურების გადახდის ანალოგიური მეთოდით. ან საბანკო გადარიცხვით დამკვეთის მითითებულ კუთვნილ, ანგარიშის ნომერზე.
თანხის დაბრუნების ვადა
- თანხის დაბრუნება ხდება მოთხოვნიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში.
თანხის დაბრუნების მოთხოვნის უარყოფა
- თუ შეკვეთა უკვე შესრულებულია.
- თუ შეკვეთა ვერ შესრულდა დამკვეთის/ადრესატის მიზეზით.
- თუ შეკვეთის შესრულება ვერ მოხდა ადრესატის მისამართზე არ ყოფნის მიზეზით.
- თუ შეკვეთის გაუქმება არ მოხდა კურიერის მისვლამდე.